ساکت به قولش عمل کرد !

ساکت الهامی به قولی که درباره تیمش داده بود، عملکرد کرد و توانست در هفته پنجم یک برد شیرین را مقابل آلومینیوم اراک به دست بیاورد.

 در یکی از بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر مس رفسنجان موفق شد در خانه خود از پس آلومینیوم با نتیجه دو بر صفر بربیاید و اولین 3 امتیاز فصل را به دست بیاورد. مسی‌ها در 4 هفته ابتدایی لیگ نتایج چندان خوبی نگرفته بودند، اما در همه روزهای سخت نارنجی پوشان، ساکت الهامی سرمربی این تیم یک وعده بزرگ به هواداران تیمش می‌داد و آنهم شروع روند خوب مس از هفته پنجم و بعد از تعطیلی لیگ برتر بود.

الهامی در نشست‌های خبری خود وعده داده بود که روند موفقیت تیمش از بازی با آلومینیوم اراک شروع می‌شود و همین اتفاق هم رخ داد تا او به وعده بزرگ خود با برد دلچسب در رفسنجان عمل کرده باشد.

مس رفسنجان

سرمربی مس رفسنجان ضمن تحقق وعده خود توانست یک طلسم عجیب را هم در مس بشکند. مسی‌ها که چهارمین فصل حضور در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند، همواره شروع خوبی در مسابقات نداشتند و جالب است که بدانید همیشه اولین برد آنها در سه فصل گذشته در هفته ششم به دست آمده بود (به غیر از کسب برد 3 بر صفر با حکم انضباطی در لیگ بیست و یکم).

حالا ساکت الهامی و شاگردانش موفق شدند در لیگ بیست و سوم این طلسم را زودتر از هفته ششم بشکنند و در هفته پنجم اولین پیروزی فصل را کسب کنند. اتفاقی ویژه که می‌تواند نوید روزهای بهتری را برای نارنجی‌های لیگ برتر بدهد.

مس رفسنجان

مس رفسنجان امسال با تلفیقی از چهره‌های باتجربه و جوان و با هدایت الهامی به روزهای بهتری می‌اندیشد. آنها بی‌شک در ادامه مسابقات حرف‌های بیشتری هم برای گفتن خواهند داشت.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه