ضعف مدیریتی باعث شد استقلال در آسیا نباشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ضعف سیستم مدیریتی باعث شد که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشد.

علی لطیفی در مورد اعتصاب چند روز پیش بازیکنان استقلال اظهار داشت: الان بازیکنان استقلال حق دارند که به سر تمرین تیمشان نروند چون تا الان دریافتی هم نداشته‌اند. قطعا هر بازیکنی که برای تیم زحمت می‌کشد، حق دارد مطالباتش را هم دریافت کند. مشکلات مالی استقلال برای مدیریت‌های قبلی باشگاه است که هیچ‌کدام از آن‌ها پاسخگو نیستند. الان هم هر چه علی خطیر تلاش می‌کند، نمی‌تواند بدهی‌های سنگین باشگاه را بدهد.

وی در خصوص نبود استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این هم برمی‌گردد به سیستم ضعیف مدیریتی که باعث شد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشد. هر مدیری که به استقلال می‌آید بدهی زیادی به جای می‌گذارد و هیچ‌وقت هم پاسخگو نیست. تاسف می‌خورم که استقلال با این هواداران و افتخاراتی که در سالیان سال به دست آورده، نتوانسته در این مسابقات مهم شرکت کند.

پیشکسوت استقلال درباره گوستاوو بلانکو خرید جدید باشگاه استقلال گفت: قطعا من و هواداران شناخت عمیقی از این بازیکن نداریم. او چند فصلی هم در اسپانیا بازی کرده و کیفیتی دارد که نکونام خواهان او است و اگر خوب یا بد باشد، ۱۰۰ درصد سرمربی باید پاسخگو باشد. به نظر من این بازیکن می‌تواند در طول فصل به نکونام کمک کند.

لطیفی در مورد حضور کمک داور ویدویی در لیگ برتر عنوان کرد: ۱۰۰ درصد حضور VAR به داوران لیگ کمک می‌کند. قطعا فدراسیون فوتبال می‌تواند کمک داور ویدیویی را بگیرد اما باید داوران لیگ‌مان آموزش را ببیند و مدرکش را هم بگیرند. در فصل قبل شاهد بودیم که در بعضی از صحنه‌های پنالتی را سوت نمی‌زنند، قطعا با حضور کمک داور ویدویی سطح اشتباهات داواران کم می‌شود.

وی در مورد برگشت خوردن چک‌های اسپانسر استقلال یادآور شد: استقلال تیم بزرگی است. قطعا باید با اسپانسرهای بزرگ‌تری قرارداد ببند و همین برگشت خوردن چک اسپانسر باعث می‌شود بازیکنان دیرتر پول بگیرند و اعتصاب کنند. ۱۰۰ درصد تیم حقوقی باشگاه باید با اسپانسری قرارداد ببنند که در حد نام استقلال باشند.

پیشکسوت استقلال در خصوص قانون سقف بودجه مانع گرفتن بازیکن برای استقلال شده است،تصریح کرد: این قانون هیچ جای دنیا نیست و اگر هم باشد، هیچ‌کس از این قانون هم پیروی نمی‌کند. این قانون سقف بودجه باعث می‌شود تیم‌ها ضعیف شوند و بازیکنان خوبی هم جذب نکنند.

 

 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار