آمار جالب رونالدو در بازیسازی النصر / عکس

رونالدو در دیدار مقابل الطائی آمار جالبی در ارسال پاس های سالم به جای گذاشت.

رونالدو در آخرین بازی النصر مقابل الطائی یک آمار فوق العاده در ارسال پاس های سالم به ثبت رساند.

رونالدو در این بازی یک پاس گل برای اندرسون تالیسکا ارسال کرد و در از روی نقطه پنالتی یک گل برای النصر به ثمر رساند.

اما این آمار برای درخشش و روی فرم بودن رونالدو در این مسابقه کافی نیست، رونالدو در این مسابقه یک پاس منجر به گل داشت، نزدیک به 30 پاس در نیمه حریف و با این آمار فقط 3 پاس اشتباه ارسال کرده بود، پاس های ناموفق رونالدو در این مسابقه یکی در نیمه اول و 2 پاس در نیمه دوم بود.

رونالدو النصر

همانطور که در تصویر بالا مشخص است تعداد پاس های ناموفق رونالدو تعداد کمی است و این آمار را اگر با تعداد پاس های ناموفق بازیکنی دیگر مانند مانع مقایسه کنیم ارزش بیشتری پیدا می کند، این آمار برای بازیکنانی چون اوتاویو و بروزویچ هم صدق می کند اما به دلیل تعداد پاس های بیشتر این دو بازیکن شاید مقیاس مناسبی برای سنجیدن نباش اما در عکس زیر آمار تعداد پاس های ناموفق سادیو مانه را مشاهده می کنید.

رونالدو النصر

رونالدو در این مسابقه کمی هم بدشانس بود، ضربه برگردان او در گوشه محوطه جریمه به اندرسون تالیسکا رسید و ضربه این بازیکن به گل تبدیل اما جایگیری نامناسب تالیسکا باعث شد تا این صحنه آفساید اعلام شود و پاس گل فوق العاده رونالدو به سرانجان نرسد.

رونالدو النصر

رونالدو در ترکیب النصر یک فوق ستاره که او کل تیم در خدمت او باشد نیست، او به دفعات زیاد به عقب برمی گردد و در دفاع شرکت می کند، در بازی سازی تیم نقش پررنگی دارد و مانند 10 بازیکن تیم در خدمت النصر است و نقش پررنگی در تاکتیک تیمی النصر دارد.

النصر پس از شکست پرسپولیس 10 مهر به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت و رونالدو دومین حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه خواهد کرد، باید دید او کی موفق می شود در این مسابقات گلزنی کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه