دردسر بزرگ فولاد : این تیم سرمربی ندارد!

مدیران باشگاه فولاد تا به حال موفق به جلب رضایت علیرضا منصوریان و فسخ قرارداد با او علی‌رغم برکناری‌اش نشده‌اند.

پس از شکست مقابل ملوان در هفته سوم لیگ برتر، با گذشت تنها ۲۴ ساعت، مدیران باشگاه فولاد در روز دوم شهریور ماه حکم برکناری علیرضا منصوریان و همکارانش را طی اعلامیه‌ای رسمی که بر روی سایت قرار گرفت، صادر کردند و بعد از آن با ایگناسیو مارتینز اسپانیایی برای نشستن روی نیمکت به توافق رسیدند.

اما در این بین نکته جالب توجهی وجود دارد. باشگاه فولاد علی‌‌رغم گذشت بیش از یک ماه از برکناری علیرضا منصوریان به هیچ توافقی با او دست پیدا نکرده‌ است. با توجه به اینکه سرمربی پیشین فولاد، حکم اخراج را از دستان مدیران باشگاه خوزستانی دریافت کرده، به همین دلیل طبق قانون باید تسویه حساب با او به طور کامل انجام شود. موضوعی که تا به حال انجام نشده و هیچ‌گونه توافقی بین دو طرف انجام نشده است.

فولادی‌ها روز جمعه، با شروع دوباره لیگ برتر در تهران مقابل هوادار خواهند گرفت و به دنبال رونمایی از سرمربی جدید و اسپانیایی خود به صورت رسمی هستند. با این حال اما عدم توافق با علیرضا منصوریان و‌ عدم فسخ قرارداد با او باعث شده تا وی کماکان سرمربی رسمی فولاد باشد.

فولاد - خوان ایگناسیو مارتینز

طبق قانون رسمی فدراسیون فوتبال، با پیش آمدن چنین شرایطی، کارت رسمی و مجوز نشستن برای سرمربی جدید تا زمان توافق با سرمربی قبلی صادر نخواهد شد و با این اوصاف مدیران فولاد کار سختی برای نشاندن مارتینز روی نیمکت برای جدال با هوادار خواهند داشت و باید به دنبال توافق و تسویه حساب با منصوریان باشند. هم‌چنین طبق قانون امسال سازمان لیگ هیچ باشگاهی اجازه فسخ یک‌طرفه قرارداد را نخواهد داشت و باید توافق در این زمینه صورت بپذیرد.

فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ در فصل جاری نشان داده‌اند که به رعایت قانون پایبند هستند. به طوری که باشگاه سپاهان را با جریمه‌ای جدی و سنگین مواجه کرده‌اند و حالا به نظر می‌رسد که باشگاه فولاد هم با چالشی جدی در این خصوص مواجه خواهد بود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه