نکونام: ۶ هفته دور از مسابقه بودیم

جواد نکونام، سرمربی استقلال تهران، در نشست خبری پس از بازی مقابل مس رفسنجان از حضور تماشاگران در ورزشگاه تشکر کرد.

جواد نکونام پس از برتری مقابل مس رفسنجان در بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم که فرصتی فراهم شد پس از مدت‌‎ها به ورزشگاه بیایند. به تیم تبریک می‌گویم و به بازیکنان هم خسته نباشید می‌گویم.

او ادامه داد: خودتان می‌دانید طی شش هفته ما بازی‌ای نداشتیم و از شرایط مسابقات دو بودیم. بازیکنان ما در تیم امید حضور داشتند و ناقص تمرین کردیم. ثمره‌اش را هم دیدیم که در آخر بازی تیم خسته شده بود و چون بازی رسمی نداشتیم و بازی دوستانه داشتیم این کار را برای ما سخت کرده بود. بچه‌های ما زحمت کشیدند. در نیمه اول خوب بازی کردیم و در نیمه دوم هم پس از اینکه گل زدیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. شاید دیر به گل رسیدیم. در نیمه دوم بعد از اینکه گل زدیم بازهم موقعیت داشتیم. متاسفانه با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم.

نکونام اضافه کرد: در دقایق آخر بازی تحت فشار قرار گرفتیم ولی می‌دانستیم حریف فشار می‌آورد و تغییر تاکتیک می‌دهد که بتوانند به گل برسند اما این اتفاق نیفتاد. اینکه برنده شدیم و با تلاش و زحمت سه امتیاز را گرفتیم برایمان خیلی اهمیت داشت. از هواداران که امروز به ورزشگاه آمده بودند، تشکر می‌کنم. امیدوارم در تعطیلات شرایط طوری باشد که با تیم کامل‌مان تمرین کنیم.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه