بکام در هاروارد تدریس کرد! + عکس

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، امروز مهمان افتخاری دانشگاه هاروارد بود و برای دانشجویان مدیریت در مورد سرمایه گذاری در فوتبال سخنرانی کرد.

دیوید بکام بعد از بازنشستگی از دنیای حرفه ای چالش جدیدی را در کشور آمریکا آغاز کرده است. او باشگاه اینتر میامی را خرید و با تبلیغات و دعوت بازیکنانی چون لیونل مسی و جوردی آلبا سعی در توسعه لیگ آمریکا و باشگاه جدیدش دارد. کاری که تا به اینجا در آن موفق بوده است. امروز بکام در دانشگاه معتبر هاروارد در ماساچوست در مورد زندگی و تلاش های تجاری خود سخنرانی کرد. این اسطوره، در مورد دوران فوتبالش با منچستریونایتد، رئال مادرید و لس‌آنجلس گلکسی، مالکیتش بر اینتر میامی و علایق تجاری‌اش دور از دنیای فوتبال صحبت کرد.

بکام  امروز مجموعه‌ای از عکس‌ها را از بازدید خود از این دانشگاه در بوستون، به اشتراک گذاشت و به وضوح از فرصتی که برای صحبت با دانشجویان در محوطه دانشگاه داشت، ابراز شادی کرد.

دیوید بکام

بکام در اینستاگرام با یک ایموجی گریان و خندان نوشت: "چه کسی فکرش را می‌کرد پسری از شرق لندن در هاروارد صحبت کند؟! افتخار بزرگی است که امروز با آنیتا البرس در مدرسه بازرگانی هاروارد وقت گذراندم، از آنیتا و همه دانشجویان تشکر می‌کنم."

البرس هم که یک استاد مشهور مدیریت بازرگانی است، با انتشار پستی از بکام در اینستاگرام از وقت گذاشتن خود تشکر کرد. او نوشت: «بله، درست می‌بینید: دیوید بکام افسانه‌ای امروز یک سخنران مهمان در کلاس مدرسه بازرگانی هاروارد من بود. بسیار شگفت انگیز است که او نظرات خود را در مورد موضوعاتی مانند حرفه فوتبالی اش، سرمایه گذاری مشترکش با گروهی از برندهای معتبر و البته لیونل مسی و اینتر میامی به اشتراک می گذارد."

بکام اخیراً با یک مستند جدید حرفه ای درباره زندگی اش هم در نتفلیکس مورد توجه قرار گرفته است.

دیوید بکام

منبع: ورزش3
دیدگاه