ساکت الهامی تاکید کرد از هیجانات دور باشیم

مربی مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد در بازی با ذوب‌آهن به دور از هیجانات برای کسب نتیجه‌ای خوب تلاش کنند.

مجتبی سرآسیایی که به جای ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری قبل از مصاف با ذوب‌آهن اصفهان حضور یافته بود، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه در پی حوادث اخیر گفت: درباره بازی فردا باید بگویم که با تیم خوب و ریشه‌دار ذوب‌آهن به مربیگری و هدایت دوست خیلی خوبم محمد ربیعی بازی داریم. بالاخره شرایط خوبی در این تیم ایجاد شده؛ ذوب‌آهن بازیکنان شاخصی دارد، این تیم و فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند و تیم بسیار قابل احترامی است.

او ادامه داد: تحلیل کاملی داریم برای این بازی؛ طبق شناختی که از مدل بازی بازیکنان تیم و تفکرات آقای ربیعی داریم، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر با تمرین‌های خوبی که داشتیم، به تکامل خیلی خوبی از لحاظ تاکتیکی و آن چیزی که مورد توجه آقای الهامی بوده تقریبا نزدیک شدیم و رسیدیم. سیر صعودی خوبی از لحاظ مدل بازی و تکامل فوتبالی و تاکتیکی مان داشتیم، از بازی با آلومینیوم که توام با نتیجه خوب شده و این مساله در بازی با استقلال هم ادامه یافت و فوتبال خوبی بازی کردیم‌ اما حالا توام با نتیجه نشد.

مربی مس رفسنجان همچنین گفت: امیدواریم با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی که برای بازی فردا داشتیم انشاالله با یک تلاش مضاعف از بازیکنان تیم و تمرکز کامل به میدان برویم. تاکیدی که آقای الهامی در این یک هفته داشته برای این بازی، این است که بازیکنان از هر هیجان کاذبی دور باشند و فقط در شرایط فوتبالی قرار داشته باشند. با تمام تمرکز انشاالله بتوانیم از اصفهان تمام سه امتیاز را برداریم.

سرآسیایی درباره اینکه مس رفسنجان با وجود داشتن بازیکنان مطرح در ترکیب خود فقط سه گل زده داشته، تاکید کرد: ما در این دو، سه هفته سیر تکاملی فوتبالی خود را داشتیم و بالاخره این توام شده با دو گل به اراک و بازی استقلالی که شرایط خیلی خوبی داشتیم. 

از لحاظ فنی یک فوتبال خیلی خیلی خوب بازی کردیم ، یک فوتبال روان و یک فوتبال مدرن بازی کردیم. حالا در آن بازی یک سری اتفاقات همراه با نتیجه نشد. ولی قطعا هم بازیکنانی که شما فرمودید و هم مدل فوتبالی که آقای الهامی مد نظرش هست همیشه فوتبال هجومی است. قطعا برای فردا هم برنامه ریزی های خاص خودمان را داریم. انشاالله بتوانیم بهترین اتفاق را در اصفهان رقم بزنیم.

مربی مس درباره تقابل این تیم با محمد ربیعی که چند سال در رفسنجان کار کرده، افزود: قطعاً حالا نکته خیلی مهمی هم هست برای بازی فردا. تاکید آقای الهامی در طول هفته گذشته دوری از همین هیجانات بود که البته اجتناب ناپذیر است. بالاخره خیلی از بازیکنان با مربی قبلی‌شان تقابل دارند و روبه‌روی مربی قبلی خود قرار می‌گیرند. تیم مقابل ، سرمربی اش و بعضی از بازیکنان انگیزه‌های خاص خودشان را دارند تیم ما هم این شرایط را تجربه می‌کند. با این حال شک ندارم دو باشگاه شرایط خوبی دارند و با دوری از هیجانات بازی خوبی را شاهد باشیم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه