مورایس باز هم به دیوار سخت خورد

ژوزه مورایس در سومین دیدار متوالی مقابل مهدی رحمتی نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا کند.

به گزارش جهان مانا ، سپاهان پس از چند هفته وقفه بار دیگر به رقابت‌های لیگ برتر پا گذاشته بود و مورایس و شاگردانش به دنبال کسب ششمین پیروزی متوالی در فصلی بودند که برای آنها رویایی آغاز شده است.

با این حال نساجی مازندران هم شرایطی داشت که از این مسابقه امتیاز می‌‎خواست و تلاش شاگردان رحمتی درنهایت در یک بازی بسیار دشوار منجر به رقم خوردن یک امتیاز شد.

ژوزه مورایس - مهدی رحمتی

در سوی مقابل اما مورایس تجربه دو بازی بسته مقابل تیم مهدی رحمتی را داشت. او سال گذشته در هفته ششم مقابل آلومینیوم به رهبری مهدی رحمتی با تساوی بدون گل زمین مسابقه را ترک کرد و در دیدار برگشت که شهریار و فرشاد، دو بازیکن کلیدی سپاهان، غایب بودند، باز هم تساوی یک بر یک رقم خورد تا 4 امتیاز بسیار تعیین کننده در مسیر قهرمانی از سپاهان توسط مهدی رحمتی، ستاره سابق آنها، گرفته شود.

در مصاف با نساجی انتظار می‌رفت که مورایس بتواند این طلسم را بکشند، اما موفق نشد و سومین بازی متوالی مقابل تیمی که هدایت آن بر عهده دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران است، با تساوی تمام شد. 

مورایس و رحمتی بگومگوی کوچکی هم در پایان مسابقه درباره جریان مسابقه داشتند، که البته خیلی زود بحث آنها با به آغوش کشیدن همدیگر خاتمه پیدا کرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه