میلاد محمدی در حساس‌ترین بازی یونان

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل پائوک است.

در چارچوب دیدارهای هفته نُهم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که احسان حاج صفی و میلاد محمدی در آن عضویت دارند، از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا مقابل تیم رده سومی پائوک قرار خواهد گرفت.

احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی ایران که در دیدار اخیرشان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل مارسی فرانسه یکی از 11 نفر اصلی تیمش بود و به دلیل احساس درد از ناحیه شکم و دنده تعویض شد، امشب در فهرست نفرات تیمش برابر پائوک دیده نمی شود.

حاج صفی که در سه مسابقه این فصل مرحله گروهی لیگ اروپا و چهار مسابقه سوپر لیگ یونان به میدان رفته، امشب به دلیل مصدومیت دور از لیست بازیکنان تیمش مقابل پائوک است تا میلاد محمدی دوباره جای او را در سمت چپ خط دفاعی بگیرد.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که در این فصل 5 بازی در سوپر لیگ یونان انجام داده و یک گل به ثمر رسانده، امشب دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشته و در ترکیب تیمش مقابل پائوک حضور دارد.

میلاد محمدی  یونان

محمدی آخرین بار در هفته هفتم سوپر لیگ یونان مقابل اوفی کرت در ترکیب آ. ا. ک آتن حضور داشت که امشب دوباره در غیاب احسان حاج صفی به جمع نفرات اصلی بازگشته است.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در این فصل مثل پائوک 5 پیروزی، 2 مساوی و یک شکست داشته و در حال حاضر 17 امتیازی است که در صورت برتری در مسابقه امشب صعود یک تا دو پله‌ای خواهد داشت.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار