کنایه رامین رضائیان به میثاقی

رامین رضائیان عکسی منتشر کرده که در آن دستان محمدرضا ساکت را فشرده و کنایه‌ای هم زده است.

به گزارش جهان مانا ، هفته اخیر باز هم پیرامون باشگاه سپاهان پرحاشیه و پرخبر بود. ابتدا حکم کمیته انضبازی کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه سپاهان شرایط را درباره‌ی این باشگاه پیچیده کرد و سپس مورایس و شاگردانش پس از بیرون آمدن از شوک حکم AFC، بزرگ‌ترین پیروزی یک تیم ایرانی را در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا رقم زدند.

در همین حین برنامه فوتبال برتر آغاز شده و محمدحسین میثاقی مجری برنامه در بخشی از صحبت‌هایش به شدت نسبت به مدیریت محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در ماجراهای مربوط به پرونده بازی سپاهان و الاتحاد تاخت و از او خواست که درباره حکم سنگینی که AFC صادر کرده، پاسخ بدهد.

باشگاه سپاهان بلافاصله پس از این حکم بیانیه‌ای صادر کرد و از میثاقی شکایت کرد.

چند روز پس از این اتفاقات حالا رامین رضائیان با انتشار عکسی به همراه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه و در حالی که دستان ساکت را می‌فشارد، به محمدحسین میثاقی کنایه زده و نوشته یک عده در این بین دلسوز سپاهان نشوند.

رامین رضائیان

رامین رضائیان در ادامه از هواداران سپاهان خواسته تا درباره اتفاقات رخ داده در بازی الاتحاد و سپاهان و همینطور حکم AFC کنار یکدیگر قرار بگیرند و مشکل را درون خانواده حل کنند.

گفتنی است پس از اعلام حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و در ادامه صحبت‌های میثاقی علیه، برخی از هواداران سپاهان خواستار پاسخگویی مدیرعامل باشگاه شده‌اند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه