قلع‌ و قمع غول‌های لیگ برتر توسط تیم مورایس

طلایی پوشان اصفهانی پس از برگزاری 8 مسابقه مقابل 4 مدعی قهرمانی و یک تیم سخت‌گیر در دربی اصفهان به پیروزی دست یافته‌اند.

به گزارش جهان مانا ، شاید حرف زدن درباره آن آسان باشد، اما اینکه تیمی تا پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم از 4 مسابقه بسیار سخت و نفس‌گیر سربلند بیرون آمده باشد، اصلا کار ساده‌ای نیست.

این اتفاق به دلیل قرعه سخت برای مورایس و شاگردانش رخ داده و آنها توانسته‌اند با عملکرد خیره‌کننده خود از پس قرعه سخت و البته حواشی سنگین پیرامون تاکنون سربلند باشند.

اولین دیدار سپاهان در نقش جهان مقابل تراکتور برگزار شد که طلایی پوشان اصفهانی با نتیجه 3 بر یک و با گل‌های شهریار مغانلو، رضا اسدی و رضا شکاری برنده مسابقه شدند. 

قلع‌ و قمع غول‌های لیگ برتر توسط تیم مورایس

دومین دیدار سپاهان مقابل ذوب آهن برگزار شد و آنها در دربی اصفهان به لطف دو گل اسدی و مغانلو برنده بازی شدند. 

سومین مسابقه هم برای سپاهان مصاف با استقلال در نقش جهان بود که اینبار آنها با گل رضا اسدی روی پنالتی و ریباندی که این بازیکن داشت به گل برتری دست پیدا کردند.

قلع‌ و قمع غول‌های لیگ برتر توسط تیم مورایس

درنهایت اگر بخواهیم به چهارمین بازی سخت سپاهان اشاره کنیم، به دیدار کلاسیک برابر سپاهان می‌رسیم که شاگردان مورایس با نتیجه یک بر صفر و با سوپرگل اسدی برنده مسابقه شدند.

قلع‌ و قمع غول‌های لیگ برتر توسط تیم مورایس

اما نکته‌ای که وجود دارد اینکه سپاهان در هر سه دیدار خود مقابل این سه تیم مدعی قهرمانی تیم میزبان بوده است و در نیم فصل دوم که رقابت برای قهرمانی لیگ برتر حساس‌تر می‌شود، شاگردان مورایس باید دو بازی در تهران و یک دیدار سخت را مقابل تراکتور در تبریز انجام دهند که قاعدتاً کار راحتی نخواهند داشت.

باید دید رقابت لیگ بیست و سوم در پایان با قهرمانی کدام تیم به پایان می‌رسد ولی آنچه مسلم است اینکه فعلا سپاهان قدرتمندترین حریف حداقل در رویارویی مستقیم با مدعیان به شمار می‌رود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه