پیکه: بارسا با ژاوی مدعی همه جام‌هاست!

جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید تیم باید به اعتماد به ژاوی هرناندز ادامه دهد.

به گزارش جهان مانا ، جرارد پیکه یکی از اعضای اصلی تیم بارسلونای شگفت انگیزی بود که موفق به فتح شش گانه تحت هدایت پپ گواردیولا شد. اما او از زمان بازنشستگی‌اش، از زندگی شخصی‌اش تا مصاحبه‌های جنجالی در مورد رئال مادرید، حاشیه ساز بوده است. او اخیرا هم قهرمانی شماره 14 رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا زیر سوال برده است و گفت که اگر بارسلونا به این شکل قهرمان می‌شد، طرفداران این تیم شرمنده می‌شدند.

در مصاحبه‌ای جدید، او از وضعیت تیمش محبوبش ابراز رضایت کرده است و آن را مدعی فتح جام‌ها می‌داند. او در این باره گفت: "تازه در ماه نوامبر هستیم، در ابتدای فصل، در تمام رقابت‌ها حضور داریم و تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است. تازه شروع ماجراست. تیم جوان ما ویژگی‌های مثبت زیادی دارد و البته برخی ویژگی‌های مثبت را هم ندارد، اما ما با ژاوی در دستان مطمئنی هستیم. باید صبور باشیم. همه ما انتظار داشتیم در جدول رده بندی کمی بالاتر باشیم، اما زمان زیادی باقی مانده است."

او در مورد حرف‌های ژاوی در رابطه با فشار از سوی هواداران در باشگاه بارسلونا هم گفت: "بله، البته که فشار آنها تاثیر می‌گذارد، واضح است. اما باید بدانید که چگونه با آن زندگی کنید... چه جوان باشید چه کهنه کار باید بدانید. بازی برای بارسا فشار هواداران را دارد اما ارزشش را هم دارد و باید بدانید چطور با آن کنار بیایید. به همین دلیل است که من صد در صد به ژاوی اعتماد دارم. ژاوی خودی و اهل خانواده ما است، می‌داند باشگاه به چه چیزی نیاز دارد، می‌داند چه پیامی را در رختکن منتقل کند و می‌داند که آنها در چه وضعیتی هستند و چگونه باید نتایج منفی را برگردانند. ما باید به اعتماد خود به او ادامه دهیم."

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه