شوک به بارسلونا با زیر تیغ جراحی رفتن دروازه بان

مصدومیت مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، جدی‌تر از حد تصور است و این بازیکن ممکن است تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

به گزارش جهان مانا ، تراشتگن پس از حضور در اردوی تیم ملی آلمان در وقفه دیدارهای ملی از ناحیه کمر و پشت دچار مصدومیت شد و خیلی زود به بارسلونا برگشت. 

او روند درمانش را تحت نظر کادر پزشکی بارسا آغاز کرد تا هرچه زودتر این مصدومیت را پشت سر بگذارد و بتواند تیمش را همراهی کند. در حالی که گفته می‌شود این مصدومیت جدی و نگران کننده نیست اما به نظر می‌رسد که ارزیابی اولیه چندان درست نبوده است. 

روزنامه اسپورت خبر داده که انتخاب سبک درمان محافظه کارانه تا به حال روی این بازیکن جواب نداده و شرایط او به هیچ وجه بهتر نشده است. همین باعث شده که کادر پزشکی بارسلونا حالا به صورت جدی به گزینه‌های دیگری که در اختیار دارند فکر کنند. 

تراشتگن قرار است امروز در مجموعه تمرینی بارسا حاضر شود تا مجددا تست پزشکی بدهد و پزشکات بارسا قصد دارند با بررسی جواب این آزمایش و در نظر گرفتن تمامی جوانب تصمیم نهایی در این باره را اتخاذ کنند. 

این روزنامه مدعی شده که آنها تمامی گزینه‌ها را بررسی خواهند کرد و احتمال این که گزینه عمل جراحی برای طی کردن هرچه سریع‌تر روند درمان را انتخاب کنند بسیار زیاد است. 

هنوز مشخص نیست که تراشتگن در صورت رفتن زیر تیغ جراحان چه مدت از میادین دور خواهد بود اما این خبر خوبی برای بارسلونا نخواهد بود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه