نیازمند: بانوان اصفهانی باید در ورزشگاه حضور پیدا کنند

پیام نیازمند پس از بازی با فولاد خوزستان خواستار حضور بانوان در نقش جهان شد.

به گزارش جهان مانا ، پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در مقابل خبرنگاران به حمایت از بانوان فوتبال دوست اصفهانی پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا آنها بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

او در ابتدای صحبت هایش نسبت به شرایط مسابقه گفت: به دنبال برد پرگل‌تری بودیم، فولاد تیم با شخصیتی است و بازی سختی بود، از هوادارانمان تشکر می‌کنم که در این سرما و شرایط نامساعد جوی ما را حمایت می‌کنند و خداروشکر که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

نیازمند نسبت به سوال خبرنگار که موقعیت های زیادی روی دروازه او خلق نمی‌شود اما گل می‌خورد اظهار داشت: امروز که این چنین نبود، من سعی می‌کنم بیشتر در بازیسازی به تیم کمک کنم، تیم ما قدرتمند و هجومی است و تیم ها کمتر می‌توانند موقعیت سازی کنند و باید بیشتر کار بکنیم، من از این موضوع ناراحتم و باید ساختار دفاعی که داریم را برای آینده بهبود ببخشیم تا گل خوردن ها اذیتمان نکند، البته با گلهای پرتعدادی که به ثمر می‌رسانیم خیلی به چشم نمی‌آید و امیدوارم که با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان این مشکل هم حل شود.

پیام نیازمند با گلایه نسبت به عدم حضور بانوان در ورزشگاه های اصفهان گفت: در تمام شهر ها بانوان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند و تیمشان را حمایت می‌کنند، نمی‌دانم این موضوع از کجا نشئت میگیرد، چندین بار در مصاحبه هایمان گفته ایم.

او در ادامه افزود: بانوان در بازی ‌های آسیایی می‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند اما در لیگ نمی‌توانند، امیدوارم این مسئله خیلی زود حل شود و حقشان است که در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا کنند و تیم‌شان را تشویق کنند و لذت ببرند.

نیازمند در انتها نسبت به تغییرات مدیرعامل گفت: آقای ساکت ثابت شده است و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد، من حضوری و در فضای مجازی از ایشان تشکر کردم و قدردان زحمات او هستیم، ایشان برای فوتبال نه تنها اصفهان بلکه برای فوتبال ایران زحمت کشیده است، در کارشان فوق العاده هستند و برای او آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم، این مدل مدیرها نباید از فوتبال فاصله بگیرند و باید همیشه در فوتبال باشند.

او ادامه داد: سابقه کار با آقای نیکفر را هم داشته ام، مدیر خوب و توانمندی هستند و مطمئنم که در آینده به سپاهان و فوتبال اصفهان کمک خواهند کرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه