پیام نیازمند: مگر اصلاح قرارداد به همین سادگی است؟

گلر ملی‌پوش طلایی‌پوشان زاینده‌رود نسبت به قانون سقف بودجه نقد دارد.

به گزارش جهان مانا ، پیام نیازمند که به دلیل محرومیت دیدار سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان را از دست داد، در مصاحبه‌ای پس از این بازی گفت:

از شب گذشته هزاران علامت سوال در ذهنم شکل گرفته است. در حالی که تمرین کرده و به سیرجان سفر کرده بودیم، ناگهان اعلام شد محروم هستیم. 

 

دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان ادامه داد:

قرارداد ما را مطالعه و کارت بازی هم صادر شده است، ۲۰ بازی هم در لیگ و آسیا انجام داده‌ایم و کمیته استیناف هم امتیازها را برگردانده اما ناگهان کمیته انضباطی اعلام می‌کند محروم هستیم و قرارداد باید اصلاح شود، آن هم شب قبل از بازی. مگر به همین سادگی است؟

 

پیام نیازمند با انتقاد به قانون سقف بودجه، افزود:

من از شما یک سوال دارم؛ این قوانین جدیدی که وضع شد چه سود و منفعتی داشت غیر از این که دائما شاهد شکایت و شکایت‌کشی بودیم؟ استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و همه ناراضی هستند و به جان همدیگر افتاده‌اند. هدف تمام این تیم‌ها چه چیزی جز موفقیت در لیگ و آسیاست؟

 

گلر سپاهان گفت:

من طی این‌ سال‌ها هرگز مصاحبه‌ای علیه فدراسیون، سازمان لیگ و سایر نهادها انجام ندادم اما صبر ما هم حدی دارد. ما با ۲۰ نفر به سیرجان سفر کردیم و ناگهان اعلام شد ۶ نفرمان محروم هستند. ما که قراردادمان را قبلا اصلاح کرده بودیم اما اگر باز هم مشکلی وجود دارد، باید زمانی تعیین می‌شد تا آن را ویرایش کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه مشکلی در قرارداد او و رضا شکاری وجود داشته، گفت:

بند خاصی در قرارداد ما وجود داشت که آن را اصلاح کردیم. نمی‌دانم الان دقیقا قصد دارند چه چیزی را تغییر دهند.

 

نیازمند ادامه داد:

فوتبال ما مگر کم ایراد دارد؟ هنوز کمک داور ویدیویی وارد نشده و مشکل حق پخش هم پابرجاست؛ اگر به فکر مشکلات باشگاه‌ها و درآمدزایی آن‌ها هستید، اول این مسائل باید حل شود.

 

دروازه‌بان سپاهان در پاسخ به این سوال که دعوت شدن احتمالی او به اردوی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا با توجه به محرومیت فعلی چه وجهه‌ای دارد، گفت:

بحث تیم ملی جدا است، آنجا دیگر قراردادی نبستیم که بخواهیم بندی را اصلاح کنیم اما امیدوارم این موضوع زودتر حل شود چون مشکلات بزرگتری داریم.

 

پیام نیازمند در خصوص این که آیا در نیم‌فصل مشمول خدمت سربازی خواهد بود، گفت:

برای سربازی می‌توانم از معافیت کفالت استفاده کنم و آن موضوع حل شده است.

 

دیدگاه