استقلال و نکونام در آستانه قهرمانی نیم فصل

با شکست سپاهان برابر شمس آذر، استقلال می‌تواند قهرمانی نیم فصل لیگ برتر را از آن خود کند.

به گزارش جهان مانا ، روزهای تیره و تار سپاهان ادامه دارد. شاگردان مورایس برای سومین بازی متوالی تن به شکست دادند و پس از آلومینیوم و گل گهر، این بار نوبت به شمس آذر رسید تا از سد زردپوشان اصفهانی عبور کند.

بدین ترتیب سپاهان شانس کسب قهرمانی نیم فصل را از دست داد و نیم فصل را با 31 امتیاز به پایان رساند. با این نتیجه، حالا استقلال فرصت بسیار خوبی دارد تا عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند که البته این موضوع به نتیجه دیدار پرسپولیس بستگی دارد.

در صورت پیروزی سرخپوشان برابر مس رفسنجان، آنها و استقلال 32 امتیازی می‌شوند و کار به تفاضل گل می‌رسد. در حال حاضر، تفاضل گل شاگردان نکونام 14+ است و تیم یحیی گل‌محمدی نیز تفاضل 9+ دارد.

اگر پرسپولیس با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی برسد، آنگاه گل‌های زده، خورده و تفاضل آنها و استقلال مساوی می‌شود. اما اگر پرسپولیس با نتایج بهتری مانند 6 بر صفر یا 6 بر یک پیروز شود، آنگاه شاگردان گل‌محمدی می‌توانند قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند.

توقف پرسپولیس و یا حداقل کسب پیروزی با اختلاف کمتر از چهار گل برابر مس رفسنجان، حکم به قهرمانی استقلال در نیم فصل نخست خواهد داد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه