واکنش سرپرست استقلال به حادثه تروریستی کرمان

سرپرست باشگاه استقلال متن متفاوتی را نسبت به شهادت تعداد زیادی از هموطنان و هم استانی‌هایش منتشر کرد.

به گزارش جهان مانا ، روز گذشته بود که در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، عملیات تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان و نزدیک مسجد صاحب‌الزمان رخ داد که منجر به شهادت بیش از 100 نفر از هموطنان شد.

حادثه تلخی که واکنش اهالی ورزش را به دنبال داشت و تمام باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر با انتشار پیامی، ضمن محکوم کردن حرکت مذبوحانه و تروریستی معاندان کوردل و حامیانشان، شهادت تعداد زیادی از هموطنان را تسلیت گفتند.

در این میان، علی سامره بازیکن سابق استقلال و تیم ملی که اکنون سرپرست آبی‌های پایتخت بوده و خود اهل استان کرمان به شمار می‌رود، با انتشار استوری‌ای در صفحه شخصی خود، نسبت به برخی اظهارات زشت و قبیح در قبال از دست رفتن جان بی گناه جمع کثیری از هموطنان، واکنش نشان داد.

استوری علی سامره

سامره در متن استوری خود نوشته است:

کرمانم تسلیت 

غم و داغ بسیار بزرگی است .....

شهادت جمعی از هموطنانم در این جنایت وحشیانه را به تمامی مردم ایران و به خصوص هم استانی‌های عزیزم در کرمان تسلیت عرض میکنم امیدوارم دیگر هیچ وقت و در هیچ کجای این کره خاکی شاهد هیولای تروریسم نباشیم.

تلخ‌تر از این غم و داغ بزرگ بر قلب ایران و ایرانی، لجن پراکنی‌های افراد به اصطلاح وطن پرست و اسطوره‌ای است که در این ساعات تمام نشدنی که از کوچه پس کوچه‌های خانه‌های مردم همیشه مهربان دیار کریمان، صدای ضجه و ناله می‌آید، با نمک پاشیدن بر زخم‌هایشان برای دشمنان این مرز و بوم و اربابان خویش خوش رقصی کنی.

باورم نمی‌شود یک «انسان» تا این حد بتواند وقیح و بی رحم و بی شرف باشد ... متاسفم

 

منبع: ورزش3
دیدگاه