اگر پپ سرمربی یونایتد بود برونو را نیمکت‌نشین می‌کرد!

گری نویل، بازیکن سابق منچستر یونایتد، معتقد است برونو فرناندز، کاپیتان این تیم، مانند بازیکنان ۲۰ سال پیش بازی می‌کند.

به گزارش جهان مانا ، برونو فرناندز یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان منچستر یونایتد است. او نقش بزرگی در نمایش‌های درخشان این تیم دارد و یکی از معدود نکات مثبت تیم اریک تن‌هاخ است.

با این حال او همواره، به‌خصوص پس از شکست‌های تیم، مورد انتقادات فراوانی قرار می‌گیرد. یکی از این انتقادات از سمت روی کین، اسطوره باشگاه بود که مدعی بود برونو کاپیتان خوبی نیست و فقط بلد است دستانش را بالا و پایین ببرد و به داور اعتراض کند.

در جدیدترین مورد گری نویل هم از سبک بازی برونو فرناندز انتقاد کرده است. او فرناندز را یک بازیکن مهم برای یونایتد خواند اما عنوان کرد که یک ویژگی او باعث به هم خوردن شکل بازی تیم می‌شود.

نویل گفت:«در فوتبال امروزی هر تیمی، هر سبکی که داشته باشد، باز هم یک الگوی ثابت دارد. من به برونو فکر می‌کنم، بدیهی است که او بهترین بازیکن یونایتد است اما او همه جا حضور دارد. یکشنبه مقابل تاتنهام او را تماشا و به این موضوع توجه کردم.

8

احتمالا به او گفته می‌شود که برو و هر کاری دلت می‌خواهد انجام بده. اگر در تیم پپ گواردیولا بازیکنی این کار را کند و همیشه در همه جای زمین حضور داشته باشد، او را به لب خط می‌کشاند و به او می‌گوید برگرد سر پست خو‌دت. اگر چند بار این کار را انجام دهد از دستش عصبانی می‌شود و او را نیمکت‌نشین می‌کند.

برونو تقریباً مانند ۲۰ سال پیش بازی می‌کند که بازیکنانی به سبک او هر جایی که دل‌شان می‌خواست می‌رفتند و بازی می‌کردند. الان دیگر این گونه نیست. شما باید در یک سیستم و ترکیب خاص قرار بگیرید و به ندرت از پست‌تان خارج شوید. من هرگز ندیدم تن‌هاخ به سمت او برود و به او بگوید به پست خودش برگردد.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه