نبود رقیب بیرانوند را ضعیف کرده است

کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر گفت: مدیران وظیفه دارند تا شرایطی را برای پرسپولیس فراهم کنند تا این تیم بتواند به روند رو به رشد خودش بازگردد.

به گزارش جهان مانا، تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل و پس از جدایی یحیی گل محمدی، «اوسمار لوس ویه‌را» را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. پرسپولیس پیش از آغاز هفته شانزدهم، ۴ دیدار تدارکاتی برگزار کرد که حاصل آن کسب دو پیروزی و دو شکست بود. پرسپولیس در اولین بازی نیم فصل دوم خود هم در اراک به مصاف آلومینیوم رفت که این بازی را هم با شکست پشت سر گذاشت تا روند شکست خوردن سرخ‌ها در دیدارهای تدارکاتی و رسمی همراه با اوسمار ادامه دار باشد.

محمود شافعی کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با انتخاب اوسمار اظهار داشت: اوسمار سابقه همکاری با گل محمدی در پرسپولیس را داشته و شناخت لازم را از بازیکنان دارد اما به نظرم کاریزمای سرمربیگری در این مربی برزیلی دیده نمی‌شود. به نظرم اوسمار تیم‌های لیگ برتر را نتوانسته به خوبی آنالیز کند و در اولین بازی خود برابر آلومینیوم نتیجه را واگذار کردیم. به نظرم رضا درویش به عنوان مدیرعامل و سایر اعضای هیأت مدیره باشگاه برای انتخاب یک سرمربی حرفه‌ای برای پرسپولیس باید تصمیماتی را اتخاذ کنند.

شافعی درباره خریدهای جدید پرسپولیس گفت: عبدالکریم حسن که در پست دفاع چپ خریداری شده، بازیکن شناخته شده‌ای محسوب می‌شود و سابقه دریافت جایزه مرد سال آسیا را دارد و امیدوارم پنجره نقل و انتقالاتی هرچه سریع‌تر باز شود تا او به همراه، عیسی آل کثیر و دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس بتوانند به تیم کمک کنند و فاصله امتیازی با استقلال کم شود و شرایط به گونه‌ای باشد تا قهرمانی در لیگ برتر باز تکرار شود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نبود دروازه بان دوم مطمئن در ترکیب این تیم تصریح کرد: بیرانوند به دلیل نداشتن رقیب در پرسپولیس و هم در تیم ملی عملکرد ضعیفی در بازی‌های اخیر از خود نشان داده است. او در بازی با قطر و هم دیدار با آلومینیوم اشتباهات بدی را مرتکب شد؛ به نظرم باید حداقل یک دروازه بان دوم جذب می‌شد تا بیرانوند هم احساس خطر کند و با دقت بیشتری به بازی ادامه دهد.

شافعی در پایان تصریح کرد: درویش و هیأت مدیره باید به گونه‌ای عمل کنند که پرسپولیس به جایگاه اصلی خودش باز گردد، این عزیزان نباید مشکلات پرسپولیس را دست کم بگیرند تا باعث نگرانی هواداران شوند. جایگاه فعلی پرسپولیس این جایگاهی که در جدول قرار دارد نیست و هواداران حق دارند که از روند نتیجه گیری تیم گله مند باشند. امیدوارم در بازی آینده هم پرسپولیس بتواند نتیجه لازم را بگیرد تا شرایط تیم آشفته‌تر نشود.

 

منبع: مهر
دیدگاه