صادق ورمزیار: استقلال به بازیکنان کارکشته نیاز دارد

پیشکسوت استقلال می‌گوید: گاهی ممکن است تیمی از درون بخواهد خودش را خراب کند. قطعا اگر اختلافات ادامه داشته باشد به تیم استقلال لطمه خواهد.

به گزارش جهان مانا، صادق ورمزیار در ارزیابی از عملکرد استقلال برابر صنعت نفت در اولین بازی از نیم فصل، اظهار کرد: با شناختی که هر دو تیم از یکدیگر داشتند بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و عملکرد هر دو تیم راضی کننده بود. البته استقلال چون قهرمان نیم فصل بود هر تیمی که مقابل آن قرار بگیرد، انگیزه زیادی برای بازی پیدا می‌کند.

وی گفت: سهراب بختیارزاده سرمربی تیم صنعت نفت آبادان چون قبلا یکی از مدافعان استقلال بود شناخت کافی نسبت به تیم استقلال داشت و تیم خود را دفاعی چیده و از هر پنج مدافع خود به خوبی برابر استقلال استفاده کرده بود. در حقیقت سیستم دفاعی را به خوبی بلد بود و بار دفاعی تیم را بالا برد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه اختلافات بین نکونام و خطیر به اوج رسیده و علنی شده است، این مساله چقدر می‌تواند به استقلال لطمه بزند؟ خاطرنشان کرد: قرار نیست همیشه اختلافات از بیرون به تیمی ضربه بزند، گاهی ممکن است تیمی از درون بخواهد خودش را خراب کند. قطعا اگر اختلافات ادامه داشته باشد به تیم استقلال لطمه خواهد زد.

ورمزیار همچنین در ارزیابی از عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات و جذب فخرالدینی ۳۴ ساله به عنوان وینگر راست با بودن بازیکنانی چون حردانی و تورانیان، خاطرنشان کرد: تورانیان هافبک میانی است و پست آن وینگر نبود، میلاد فخرالدینی بیشتر به درد استقلال می‌خورد و یکی از مهره‌های حساس و حلقه مفقوده استقلال است. البته برای خطیر، خارج کردن یک تعداد از بازیکنان و اضافه کردن تعداد دیگر به لیست کار سختی بود اما در مجموع معتقدم بازیکنانی که جذب شده‌اند راضی کننده است.

پیشکسوت استقلال در پایان در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود به تورانیان فرصت بازی داده می‌شد؟ افزود: این بازیکن جوان است و نیاز به تجربه اندوزی دارد. استقلال در فضایی قرار دارد که به بازیکنان کارکشته و باتجربه نیاز دارد تا در مواقع حساس به این تیم کمک کنند. تورانیان نیاز دارد که تجربه کسب کند و پخته شود. این بازیکن در سال‌های بعد بیشتر به درد استقلال می‌خورد. به هر صورت استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده تا نقاط ضعف خود را برطرف کند.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه