چرا بیرانوند کارت زرد گرفت؟

مدافع پرسپولیس نسبت به دریافتی کم بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

به گزارش جهان مانا، فرشاد فرجی پس از برد امشب (چهارشنبه) پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار کرد: علی‌رغم شرایط برخی بازیکنان که برخی مصدوم و برخی مثل من سرما خورده بودند، توانستیم به برتری برسیم. خود من از جمله بازیکنانی بودم که روز گذشته از صبح تا شب تب و لرز داشتم اما با توجه به پنجره بسته باشگاه و اینکه لیست بازیکنان خالی بود، خودم به سرمربی تیم گفتم که برای این بازی می‌آیم تا اگر نیاز بود به تیم کمک کنم.

وی افزود: خدا را شکر که بازی را بردیم اما می‌خواهم بگویم قهرمان سه گانه ایران هستیم با ۳۰ درصد دریافتی که واقعا خجالت آور است. از سال گذشته و حتی دو سال پیش طلب داریم. با قراردادی که دو سال پیش بسته بودیم اگر پولش را دریافت می‌کردیم، می‌توانستیم خیلی کارها انجام دهیم اما با توجه به تورمی که ایجاد شده است هنوز پولمان را دریافت نکرده‌ایم. حرف زیاد است و فقط امیدوارم این روزهای سختی که سپری می‌کنیم درست شود و بتوانیم شرایط خوبی را برای پرسپولیس ایجاد کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی پایان بازی و و کارت زرد علیرضا بیرانوند نیز گفت: فکر می‌کنم او بابت اعتراض به آقای کاظمی کارت گرفت و وقتی علت آن را پرسیدم به من گفتند چون خودش پزشک خواسته بود، می‌توانستند به او کارت بدهند. البته من قوانین داوری را بلد نیستم و باید بپرسیم این تصمیم درست است یا اشتباه. متاسفانه خبر بد این است که علیرضا بیرانوند ۴ کارته شد و بازی بعد او را در اختیار نداریم.

او درباره همکاری با اوسمار نیز عنوان کرد: همه بازیکنان که در تیم بازی می‌کنند شرایط را درک می‌کنند و قطعاً مربی که این مسئولیت را قبول کرده هم به این وضعیت پی برده است که باید این فشارها را تحمل کند. فعلاً خوشبختانه با این برد به یک حاشیه امن رسیدیم و انشاالله در ادامه راه بتوانیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه