اقدام عجیب دستیاران مورایس در مصدومیت ملی‌پوش

بازیکن 21 ساله سپاهان به دلیل آسیب‌دیدگی شدید نتوانست بازی با استقلال را تمام کند.

به گزارش جهان مانا ، آریا یوسفی در ترکیب اولیه دیدار امروز سپاهان مقابل استقلال حضور نداشت، اما پس از شروع نیمه دوم به زمین آمد تا تیمش شکل هجومی‌تری بگیرد، اما این بازیکن پس از تعویض غیرمنتظره میلاد زکی‌پور در دقیقه 76 تغییر پست داد و به سمت چپ خط دفاعی رفت که لحظاتی بعد هم مصدوم شد.

این ملی‌پوش 21 ساله سپاهان با تصمیم هوگو آلمیدا که جای ژوزه مورایسِ محروم در کنار خط حضور داشت، به‌عنوان مدافع چپ از دقیقه 76 به بعد بازی کرد که دقایقی بعد و پس از لو دادن توپ در میانه زمین به شدت احساس مصدومیت داشت که دو بازیکن تیمش بلافاصله بالای سرش حاضر شدند.

دستیاران مورایس و به ویژه هوگو آلمیدا که پس از این تعویض و تغییر پست‌ها فشار بیشتری از سمت چپ خط دفاعی خود می‌دیدند، در زمان مصدومیت آریا یوسفی و احساس مصدومیت شدیدش از ناحیه زانو هیچ کار خاصی انجام ندادند و بازیکن رزرو را آماده نکردند تا جای او را بگیرد.

همین اتفاق که حدود پنج دقیقه به طول انجامید، موجب شد تا آریا یوسفی با درد شدید دوباره به زمین برگردد تا تیمش 10 نفره نشود ولی همین اتفاق کاری کرد تا این ملی‌پوش جوان به شکل جدی‌تری احساس مصدومیت کند و این بار با برانکارد به بیرون برود و هادی محمدی جای او را بگیرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه