کوین یامگا: کینه ای از امید حامدی ندارم

امید حامدی فر بازیکنی بود که با کوین یامگا برخورد کرد و باعث مصدومیتش شد. البته انصافاً او کوچک‌ترین تعمدی در این قضیه نداشت و خود کوین هم تاکید داشت که اصلاً کینه‌ای از امید ندارد.

به گزارش جهان مانا ، مصدوم شدن کوین یامگا شوک بسیار بزرگی بود که استقلال در خلال تعطیلات نیم فصل تحمل کرد و حالا جواد نکونام چاره‌ای ندارد جز اینکه تیمش را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی بدون یکی از موثرترین بازیکنان خودش روانه میدان کند. کوین روزهای بسیار سختی را سپری کرد و بارها به اتاق عمل رفت تا چشمش را زیر تیغ جراحی بسپارد اما خوشبختانه به نظر می‌رسد اوضاع بهتر از قبل شده و او امیدوار است که تابستان امسال اتفاقات خوبی برایش رخ بدهد. کوین یامگا این روزها در تهران زندگی آرامی را سپری می‌کند و ترجیح می‌دهد همچون دوره فوتبالش اصلاً کاری به کار حواشی نداشته باشد.

 

پیاده‌روی کنار زمین

کوین این روزها هنگام برگزاری تمرینات استقلال اغلب اوقات خودش را به کمپ حجازی می‌رساند و با بازیکنان احوالپرسی می‌کند. او لباس ورزشی می‌پوشد و همزمان با تمرین استقلالی‌ها در اطراف زمین مشغول پیاده‌روی می‌شود. بازیکن فرانسوی استقلال اجازه انجام تمرینات سنگین را ندارد اما با راه رفتن کنار زمین عضلات خودش را بیدار نگه می‌دارد و کالری می‌سوزاند تا دچار اضافه وزن نشود و همچنان در فضای فوتبال باقی بماند. این کار جدا از بحث جسمانی، به لحاظ روانی هم قطعاً به او کمک خواهد کرد تا دچار ناامیدی نشود و همچنان جزئی از خانواده استقلال باقی بماند.

 

بخشیدن ضارب

امید حامدی فر بازیکنی بود که با کوین یامگا برخورد کرد و باعث مصدومیتش شد. البته انصافاً او کوچک‌ترین تعمدی در این قضیه نداشت و خود کوین هم تاکید داشت که اصلاً کینه‌ای از امید ندارد. یامگا در خلال تمرینات مرتب با حامدی‌فر برخورد دارد و روابطشان کاملاً دوستانه و محترمانه است. او این ماجرا را فراموش کرده و می‌داند که اتفاق مذکور در واقع جزئی از قواعد بی‌رحم فوتبال است به همین خاطر اصلاً برخورد بد یا کینه ای از حامدی فر ندارد.

 

تماشای دربی

بازیکن مصدوم استقلال مشکلی جهت مسافرت به اروپا ندارد و از این بابت کاملاً با کادر فنی و مدیریتی  هماهنگ است اما به خاطر اینکه روند درمانی اش زیر نظر یکی از بهترین چشم پزشکان جهان در داخل تهران دنبال می‌شود، فعلاً اینجا مانده و حتی احتمال دارد هنگام برگزاری جدال استقلال و پرسپولیس نیز با حضور در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا کند. حضوری که حتماً با استقبال هواداران هر دو تیم مواجه خواهد شد.

 

دیدگاه