النصر و رونالدو در آستانه حذف از لیگ قهرمانان

العین در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از سد النصر گذشت.

به گزارش جهان مانا ، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امشب تیم فوتبال العین در استادیوم هزاع بن زاید و در میان انبوهی از تماشاگران خودی، میزبان النصر بود و موفق شد با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

العین در نیمه نخست این دیدار تیم برتر میدان بود و دو بار به گل رسید. ابتدا و روی شروع مجدد بازی توسط خالد عیسی، گلر میزبان، توپ به سفیان رحیمی رسید و او از سمت راست با یک ارسال زمینی دقیق به محوطه جریمه، کاکو را صاحب موقعیت کرد که شوت او به تور دروازه النصر چسبید.

در شرایطی که استادیوم هزاع بن زاید پس از این گل منفجر شده بود و بازیکنان نیز شادی پس از گل خود را به نمایش گذاشته بودند، اما از اتاق VAR به داور ژاپنی اطلاع داده شد که در لحظه ارسال پاس خالد عیسی به سفیان رحیمی، این بازیکن مراکشی در آفساید بوده و به همین دلیل گل میزبان مردود اعلام شد.

اما بالاخره العین توانست در دقایق پایانی نیمه نخست مزد بازی خوب خود را بگیرد. این بار جای گلزن و پاسور میزبان عوض شد و کاکو با یک پاس دیدنی، سفیان رحیمی را صاحب موقعیت کرد و او در محوطه جریمه با یک سر توپ دیدنی توانست اوسپینا را دریبل کرده و به راحتی دروازه خالی را باز کند تا العین یک بر صفر پیش بیفتد

 النصر و رونالدو در آستانه حذف از لیگ قهرمانان

العین در نیمه دوم باز هم توانست به گل برسد. سفیان رحیمی پس از دریافت یک پاس خوب، با اوسپینا تک به تک شد و ضربه‌اش را نیز وارد دروازه کرد ولی این گل به دلیل حضور بازیکن میزبان در شرایط آفساید رد شد که اتاق VAR نیز این تصمیم را تأیید کرد.

 رونالدو

در وقت‌های تلف شده بازی نیز آیمیریک لاپورت در محوطه جریمه العین، ضربه‌ای را به صورت مدافع میزبان وارد کرد که با دخالت کمک داور ویدیویی، این بازیکن یک کارت قرمز مستقیم گرفت تا بازی برگشت را از دست بدهد.

در نهایت نیز العین توانست در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با یک گل از سد النصر عبور کند تا امیدهای خود برای رسیدن به بازی نیمه نهایی را افزایش دهد. حالا رونالدو و یارانش باید این شکست را در مسابقه برگشت جبران کنند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه