بازگشت مسی به تمرینات اینترمیامی

لیونل مسی پس از چند روز استراحت به تمرینات اینترمیامی بازگشت و برای بازی مقابل نشویل در کونکاکاف چمپیونزکاپ آماده می‌شود.

به گزارش جهان مانا ، اینترمیامی در آستانه دیدار در کونکاکاف چمپیونزکاپ مقابل نشویل، شاهد بازگشت لیونل مسی به تمرینات گروهی بوده است.

مسی در بازی رفت جمعه گذشته بازی کرد و اولین گل را در حالی به ثمر رساند که میامی به لطف ضربه دیرهنگام لوئیس سوارز، به تساوی 2-2 رسید.

با تایید تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، این مهاجم به دلیل خستگی، برای بازی در لیگ حرفه‌ای آمریکا مقابل سی‌اف مونترال در روز یکشنبه که با شکست 3-2 همبازیانش به پایان رسید، استراحت کرد.

مسی از آن زمان در تمرینات اینترمیامی حضور نداشت تا اینکه امروز به جمع همبازیانش بازگشت تا برای بازی پیش‌رو آماده شود.

مسی در فصل جدید فرم ایده‌آلی داشته و طی 4 بازی در لیگ حرفه‌ای آمریکا و کونکاکاف چمپیونزکاپ 4 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. ارتباط او با سوارز، هم‌تیمی سابقش در بارسلونا، موجب تقویت خط حمله میامی شده است.

تاتا مارتینو پس‌ از شکست روز یکشنبه تایید کرده بود که در طول فصل جاری شاید چندین مرتبه به مسی استراحت بدهد: "ما حدود یک هفته پیش در مورد آن صحبت کردیم و توافق کردیم که صرف نظر از اتفاقاتی که در بازی با نشویل افتاد، باید مقابل مونترال استراحت کند. ما همچنین باید مطمئن شویم که تمام اعضای تیم ما سالم هستند. ما یک فصل را پیش‌رو داریم."

 

 

 

منبع: ورزش3
دیدگاه