مجتبی حسینی: مطمئن باشید برمی‌گردیم

مجتبی حسینی درباره شرایط تیمش پس از شکست ۳ بر یک مقابل مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش جهان مانا ، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از شکست مقابل مس رفسنجان درباره این دیدار گفت: شب ناامید کننده‌ای بود. علی‌رغم همه تلاشی که مجموعه کرده بود و هواداران را ناامید کردیم. علی‌رغم اینکه یک نیمه اول خوب داشتیم و یک گل قشنگ زدیم، متأسفانه وقتی دقیقه ۴۵ گل می‌زنی نباید دقیقه ۴۹ گل بخوری! دوباره اشتباهات بچگانه!

او ادامه داد: نیمه دوم هم که دو تیم بازی پایاپای داشتند و دو کادو دادیم؛ خودمان دو توپ دادیم زیرپای بازیکن چپ پای حریف که این مدل شوت زدن شگرد است. خودمان دو توپ دادیم. مطمئن باشید با برگشتن مصدومان تیم ما برمی‌گردد، اگر تیم فوتبال خوبی بازی نمی‌کرد، خیلی نگران می‌شدم اما متاسفانه علی‌رغم فوتبالی که بازی می‌کنیم و تلاشی که بچه‌ها دارند، افتادیم در اشتباهات فردی و بی‌تجربگی! در بازی می‌رویم تا قبل از عید ببریم. مطمئن هستم می‌توانیم شرایط را خوب کنیم.

او درباره شرایط نقل و انتقالات تیم در زمستان توضیح داد: من هر جا کار کردم دنبال مقصر نبودم. ما به بچه‌های خودمان اعتقاد داشتیم و اگر هم پیدا می‌کردم، سراغ بهتر از بچه‌هایی که داریم می‌رفتم‌. به باشگاه هم گفته بودم که البته آن موقع بحث پنجره هم مطرح نبود. مدنظرم بود اگر بازیکن بهتری پیدا کردیم و بودجه اجازه می‌داد، بازیکن می‌گرفتیم وگرنه نمی‌خواستیم مثل فصل قبل شود. ۵-۶ بازیکن گرفتیم هیچکدام جواب ندادند و با این حساب خودم نظرم این است که بازیکن گرفتن در نیم فصل شانسی است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه