واکنش افشاریان به بیانیه استقلال : حتما در کمیته اخلاق پیگیری می‌کنیم

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص بیانیه باشگاه استقلال صحبت کرد.

به گزارش جهان مانا ، باشگاه استقلال در بخشی از بیانیه امروز (شنبه) خود با اشاره به اشتباهات داوری نوشت:

هفته قبل گل صددرصد سالم استقلال نادیده گرفته شد و همین هفته هم اگر شرافت کمک داور نبود، باز هم به گفته رسانه‌ها و شاهدان در ورزشگاه اراک، داور وسط قصد نداشت گل سالم استقلال را بپذیرد و حتی شنیده شده است به کمک داور بابت پذیرش گل استقلال معترض شده که اگر این موضوع راست باشد باید فاتحه این داوری و مسابقات را خواند!!».

باشگاه استقلال به صراحت اشاره کرده است که رضا عادل داور بازی این تیم مقابل آلومینیوم علاوه بر اینکه قصد نداشت گل سالم استقلال را اعلام کند بلکه از اینکه کمک داور تصمیم به اعلام گل گرفته، به او معترض شده است، اتهامی که سنگین است و باید دید واکنش کمیته‌های داوران، انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال به این موضوع چیست. پیگیری‌ها نشان می‌دهد باشگاه استقلال به طور جدی پیگیر این قضیه است و قصد دارد پرونده را در مراجع قضایی فدراسیون پیگیری کند.

در این رابطه دو موضوع مطرح است، نخست اینکه باشگاه استقلال چطور به این نتیجه رسیده که رضا عادل به تصمیم کمک خود معترض شده است، دوم اصل ماجراست که اگر صحت داشته باشد، اتفاق عجیبی است و هر دو مقوله نیاز به ورود کمیته انضباطی و اخلاق دارد.

 

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در این باره گفت:

به هر موضوعی که از طرف هر تیم یا شخصی مطرح می‌شود، رسیدگی می‌کنیم. همه اتفاقات مربوط به داوری‌ها در این هفته که از جانب تیم‌ها مطرح شده است، در کمیته‌های انضباطی و اخلاق پیگیری می‌شود. این ادعا نیز در کمیته اخلاق به طور حتم پیگیری خواهد شد.

 

منبع: تسنیم
دیدگاه