عنایتی: تراکتور یک تیم باشخصیت است

سرمربی تیم پیکان با بیان اینکه بازی سختی برابر تراکتور داریم، گفت: تلاش خواهیم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش جهان مانا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت رئیس جمهور و هیأت همراه ایشان را تسلیت بگویم، انشاالله خداوند به خانواده آنها صبر بدهد و امیدوارم دیگر چنین اخباری را نشنویم. تراکتور یک تیم باشخصیت است که با توجه به داشتن بازیکنان با کیفیت و خوب در جایگاه مناسبی در جدول قرار دارد.

او ادامه داد: مطمئناً بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت و برای نتیجه‌گیری باید تمام توانمان را بگذاریم. متأسفانه در ۳ هفته اخیر اشتباهات داوری زیادی در بازی‌های ما رخ داد که نمی‌خواهم در رابطه با آنها صحبت کنم و باید با تمرکز کامل به مصاف تراکتور برویم.

عنایتی گفت: تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است و زمانی هم که به بازیکن جوان میدان می‌دهی باید تبعات آن را هم بپذیری، و ما هم این ریسک را پذیرفته‌ایم. در برخی از بازی‌ها به دلیل کم تجربه بودن بازیکنان نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم اما از روند رو به جلو تیم خود بسیار رضایت دارم و امیدوارم در ۳ هفته باقی مانده هم دیدارهای خود را با موفقیت پشت سر بگذاریم. به گفته خیلی از کارشناسان فوتبالی که تیم ما انجام می‌دهد، فوتبال قابل احترامی است و ما هیچگاه به دنبال ارائه نمایش ضعیف نیستیم.

او افزود: امیدوارم با توجه به حساسیت‌هایی که در بالا و پایین جدول وجود دارد، داوران در دیدارهای باقی مانده قضاوت خوبی داشته باشند و حق تیمی ضایع نشود.

عنایتی در خصوص جایگاه پیکان در جدول گفت: همانطور که گفتم زمانی که شما به یک بازیکن جوان بازی می‌دهید باید ریسک پذیر هم باشید، جلسات روحی و روانی و فنی برای بازیکنان برگزار کرده‌ایم. در بازی با ذوب آهن گلی را دریافت کردیم که هر چند سال یکبار رخ خواهد داد و همچنین داور هم یک پنالتی ۱۰۰ درصدی ما را نگرفت. بازیکنان ما جوان هستند و زمانی که می‌بینند هفته به هفته مشکلات داوری داریم روحیه خود را از دست می‌دهند.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: بازیکنان باتجربه عصای دست مربیان هستند و من توقع دارم که این بازیکنان در زمین بیشتر به ما کمک کنند. زمانی که ما در یک بازی با چالش رو به رو می‌شویم بازیکنان با تجربه می‌توانند باعث ایجاد همدلی در تیم شوند. انشاالله در ۳ بازی باقی مانده هم عملکرد بازیکنان باتجربه ما بیشتر خواهد شد.

او در خصوص محروم و مصدوم‌های پیکان برای بازی با تراکتور گفت: ناصری و ایمان اکبری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما بازیکن محرومی برای این بازی نداریم.

عنایتی در خصوص دیدار با استقلال و همچنین ورزشگاه محل میزبان این بازی گفت: من در این باره تصمیم گیرنده نیستم و فقط در خصوص مسائل فنی می‌توانم صحبت کنم و فعلاً هم زمان مناسبی برای بیان دیدار با استقلال تهران نیست. من مطابق قراردادی که با باشگاه پیکان دارم قول داده‌ام که با تمام توانم برای موفقیت این تیم تلاش کنم.

 

منبع: مهر
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار