هشدار به آرایشگاه‌ های زنانه غیرمجاز

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران از بازرسی مستمر و نظارت سخت گیرانه این اتحادیه از مراکز غیرمجاز خبر داد و به صاحبان آرایشگاه های غیر مجاز هشدار داد، هرچه سریعتر برای دریافت مجوز اقدام کنند.

به گزارش جهان مانا ، در سراسر استان تهران آرایشگاه های زنانه غیر مجاز زیادی وجود دارد که شاید بیش از نیمی از آنها در خانه فعالیت می‌کنند. آرایشگاه هایی که به گفته نرگس مردانی، رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران گذشته از اینکه در حوزه مالی به کسب و کار آرایشگاه های زنانه لطمه می‌زنند ، سلامت مشتریان را هم به خطر می‌اندازند.

برهمین اساس او اخیرا اعلام کرد: بازرسی مستمر و نظارت سخت گیرانه برای برخورد با این اماکن  در دستور کار اتحادیه آرایشگران قرار دارد . 

 به گفته مردانی، شناسایی و جلوگیری از فعالیت مراکز غیر مجاز به نام آرایشگاه در راستای منافع اعضای صنف یکی از مهمترین دغدغه های اتحادیه است. 

البته طبق اظهارت او اکثرا واحدهای غیرمجاز در منازل مسکونی هستند و بر همین اساس ورود به این اماکن و جلوگیری از فعالیت آنها دشوار است.

به همین دلیل  مردانی از بانوان تهران خواست  از رفتن به این مراکز و یا منازل که به دلیل نداشتن صلاحیت بهداشتی و صلاحیت حرفه ای موجب بروز مشکلاتی برای آنها خواهد شد؛ خودداری کنند.

به نقل از اتاق اصناف تهران او در ادامه به صاحبان این مراکز غیر مجاز  (در صورت داشتن شرایط لازم) توصیه کرد، هرچه سریعتر برای اخذ مجوز اقدام کنند؛ در غیر این صورت در زمان شناسایی، اتحادیه قطعا با آنها برخورد خواهد کرد. 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار