اولتیماتوم رییس پاری سن ژرمن به امباپه: تمدید کن یا برو!

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم گفت پی‌اس‌جی به هیچ وجه نمی‌خواهد کیلیان امباپه را مجانی از دست بدهد.

در حالی که همه نگاه‌ها امروز بعد از ظهر به شهر پاریس دوخته شده بود تا مراسم معرفی لوئیس انریکه به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن انجام بشود یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که خبرنگاران قصد داشتند از انریکه بپرسند آینده کیلیان امباپه بود.

انریکه همانطور که انتظار می‌رفت از پاسخ دادن به این سوال طفره رفت و اشاره کرد که این موضوعی است که باشگاه حل و فصل خواهد کرد. بعد از انریکه اما ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، روی صحنه رفت و صریح‌ترین موضع ممکن را درباره کیلیان امباپه گرفت.

الخلیفی درباره آینده کیلیان امباپه گفت: موضع من خیلی روشن است و دوست ندارم آن را هر دفعه تکرار کنم. اگر کیلیان بخواهد بماند ما هم خواهان ماندن او هستیم. ولی او باید یک قرارداد جدید امضا کند. ما نمی‌خواهیم بهترین بازیکن دنیا را مجانی از دست بدهیم. چنین چیزی اصلا امکان ندارد. این باشگاه یک باشگاه فرانسوی است و او گفته که نمی‌خواهد مجانی از پی‌اس‌جی برود. اگر او امروز نظرش را تغییر داده تقصیر من نیست. ما نمی‌خواهیم بهترین بازیکن دنیا را رایگان از دست بدهیم. این خیلی روشن است.

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه