اولین بازی طارمی پس از میلان!

ستاره ایرانی پورتو در جمع نفرات اصلی تیمش مقابل آروکا حضور دارد.

در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم رده هشتمی آروکا می رود .

مهدی طارمی که پس از حضور ثابت در دیدار سوپر کاپ پرتغال مقابل بنفیکا، در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر این کشور هم جزو نفرات اصلی پورتو برابر موریرنسی، فارنسی و ریو آوه بوده، امشب هم در جمع ۱۱ بازیکن ابتدایی تیمش در مسابقه با آروکا دیده می‌شود.

ستاره ایرانی پورتو پس از پایان صحبت‌ها درباره انتقالش به آ ث میلان که خیلی جدی پیش رفته و در نهایت منتفی شد، امشب نخستین بازی خود را دوباره با پیراهن تیم پرتغالی مقابل آروکا انجام می‌دهد.

مهدی طارمی که سال گذشته با زدن ۲۲ گل در ۳۳ مسابقه لیگ برتر پرتغال به عنوان آقای گلی دست یافت، در سه هفته ابتدایی فصل جدید این مسابقات نتوانسته گلزنی کند یا پاس گل بدهد که امشب مقابل آروکا امیدوار به پایان این روند است.

تیم فوتبال پورتو در سه هفته گذشته سه پیروزی مشابه ۲ بر یک مقابل موریرنسی، فارنسی و ریوآوه به دست آورده و سعی دارد چهارمین برد پیاپی را امشب در جدال خانگی برابر آروکا به دست بیاورد و ۱۲ امتیازی شود.

مهدی طارمی

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار