شکایت باشگاه استقلال به دادگاه

پرونده شکایت بازیکن خارجی از استقلال ابهامات بیشتری پیدا کرد.

باشگاه استقلال با شکایت عزیزبک آمانوف محکوم به پرداخت ۵۱۲ هزار دلار بابت مطالبات این بازیکن ازبکستانی است و در این پرونده، دستکاری برخی اطلاعات باعث به وجود آمدن چالشی جدی برای این باشگاه دولتی شده است.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، اخطارهای آمانوف به باشگاه استقلال توسط برخی افراد پاک شده و با این اقدام مشکوک و عجیب، مدیران باشگاه که در ابتدا تصور می‌کردند شکایت بدون اخطار بازیکن به نتیجه نمی‌رسد، حالا باید به دنبال تهیه پول برای تسویه این بدهی خارجی باشند.

چندی پیش حجت کریمی سرپرست پیشین باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی پاک شدن ایمیل‌های مربوطه را رد و اعلام کرد مگر می‌شود ایمیلی پاک شود؟

با این وجود، باشگاه استقلال پیش از این و با امضای کریمی نامه‌ای را به دادستان تهران ارسال و از اشخاص دخیل در این ماجرا شکایت کرده بود.

این نامه‌ها نشان می‌دهد سرپرست قبلی به حذف اطلاعات واقف بوده و با توجه به دولتی بودن باشگاه از دادستان خواسته با افراد مذکور با تشدید مجازات برخورد شود.

موضوع حذف اطلاعات شکایت آمانوف از ابتدا دچار ابهام و شک برانگیز بود چرا که زمینه‌های لازم برای پیروزی بازیکن خارجی در این پرونده فراهم شد. اکنون نیز با تناقض به وجود آمده، سوالاتِ این ماجرا بیشتر می‌شوند.

شکایت باشگاه استقلال به دادگاه

شکایت باشگاه استقلال به دادگاه

 

منبع: فارس
دیدگاه