ساکت: سپاهان از این پیچ سنگین صعود می‌کند

محمدرضا ساکت می‌گوید هدف گذاری سپاهان صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است.

به گزارش جهان مانا ، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در بدو ورود کاروان تیم اصفهانی به کشور عربستان در جمع خبرنگاران: کاروان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در میان استقبال مسئولان ذی‌ربط و سفیر جمهوری اسلامی ایران در شهر جده، مورد استقبال قرار گرفت. با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، تیم امشب در هتل مستقر خواهد شد و فردا تمرین ویژه تیم در زمین تمرینی برگزار خواهد شد.

او در مورد محل برگزاری بازی توضیح داد: مسابقه دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان، روز دوشنبه در محل شهر ورزشی عبدالعزیز مکه برگزار خواهد شد که یک ساعت و ده دقیقه با شهر جده فاصله دارد که برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: بازیکنان تیم از شرایط روحی و جسمی خوبی برخوردار هستند و تمرینات مد نظر، بررسی‌ها و آنالیزهای مربوطه برای این مسابقه توسط کادر فنی صورت گرفته است و همه بازیکنان برای یک رویارویی بزرگ و مقتدرانه در آسیا آماده هستند.

محمدرضا ساکت -سپاهان

ساکت در خصوص این بازی گفت: امیدواری بسیاری به این مسابقه داریم؛ خیلی قاطعانه می‌گویم که هدف‌گذاری و اراده همه بازیکنان و کادر فنی بر این استوار شده که زمینه صعود تیم در مسابقات آسیایی فراهم باشد.

او در پایان گفت: باوجود همه مشکلات فراروی تیم سپاهان در بخش‌های داخلی و خارجی، همبستگی داخلی، اراده قوی و شخصیت بالای فنی - ورزشی مجموعه و هماهنگی انجام شده بین هیات مدیره باشگاه، شرکت فولاد مبارکه، کادر فنی و بازیکنان، زمینه‌ای فراهم شده که تیم از این مسیر و از این پیج سنگین عبور کنند و در مسیر رو به رشد قدم‌هایی را بردارند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه