ربیعی: نمی‌گذارم توقع از تیمم بالا برود

سرمربی ذوب‌آهن از رسانه‌ها خواست توقعات از این تیم را بالا نبرند و تساوی برابر پیکان را نتیجه بدی قلمداد نکرد.

به گزارش جهان مانا ، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از مصاف با پیکان که بسیار سرد بود و با تساوی بدون گل تمام شد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در ابتدا به مجموعه پیکان خسته نباشید می‌گویم. همچنین خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان ذوب آهن.

او سپس بیان کرد: در واقع بازی خوبی نبود. نیمه اول بد بودیم. پارامترهایی دارد که بد بودیم.در نیمه دوم بهتر شروع کردیم. 20 دقیقه ابتدایی را بهتر بودیم و در دقایق باقی مانده بازی پایاپای بود. طبیعی بود که پس از اخراج بازیکن ما در دقایق پایانی آنها فشار آوردند.

ربیعی در ادامه اضافه کرد: اگر در نیمه اول خوب نبودیم، خط اول ما خیلی راحت شکست. ما نتوانستیم مالکیت توپ داشته باشیم و در حمله از عرض استفاده کنیم. به طور کلی روز خوب ما اصلا نبود. شاید به لحاظ فنی ضعیف‌ترین نمایش ما در این 12 هفته بود. تبریک می‌گویم به پیکان. با انگیزه‌تر بودند. بهتر از ما دویدند و جنگیدند.

او با تشکر از داور بیان کرد: به داور خسته نباشید می‌گویم. به جز صحنه اخراج در بقیه صحنه‌ها نزدیک بود. 

ربیعی در واکنش به این سوال که دلیل بد بودن تیمش را چه می‌داند و این موضوع را متوجه خودش می‌داند یا بازیکنانش اینطور صحبت کرد: یکی از دلایلش همین توقع است. ما یک مصاحبه بیرون از خانه گرفتیم. ما بارها در رسانه‌ها اعلام کردم که توقع را از ذوب آهن بالا نبرید. من تیمم را بلدم از نظر ذهنی چطور تا پایان فصل مدیریت کنم. نمی‌گذارم توقع از تیمم بالا برود. هر کسی توقع را از تیم ذوب آهن بالا ببرد، دنبال ضربه زدن به تیم است. به هر حال بودجه این تیم مشخص و هدفگذاری هم مشخص است. 

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: پس من نمی‌توانم تیمم را که نمایش های بسیار خوبی داشته و همچنان بهترین تیم بیرون از خانه است را شماتت کنم. از 7 بازی بیرون از خانه 15 امتیاز گرفتیم. نتیجه بدی نیست. از نظر کیفیت فنی از تیمم انتظار بیشتری داشتیم. دلیل بد بودن هم مقصر سرمربی است. ما اصلا دنبال اسم خاصی نیستیم. یک روز تیم ما خوب نبوده و انتظار بازی بهتری داشتیم. شاید یکی از دلایلی که عملکرد تیم ما به بار ننشست، دوندگی خیلی خوب پیکان بود که در تمام مناطق زمین حضور داشتند.

او ادامه داد: فضاها را بستند و به ما اجازه بازی ندادند. با این حال بین دقایق 45 تا 55 دو موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم. بازی بلاک شده وسط زمین بود. فکر می‌کنم جواب کاملی به شما دادم.

سرمربی ذوب آهن اینطور حرف‌هایش را خاتمه داد: من پیامی از اینجا به شاگردانم می‌فرستم. انها می‌توانند در طول فصل روزهای بد داشته باشند، اما مهم این است در روزی که بازی برای آنها ننشسته، کنار هم بمانند و رفتار مناسبی با این روز داشته باشند. با تلاش و جدیت بیشتر. ما هم با کار و تحقیق بیشتر. هر تیمی روز بد دارد. باید بتوانیم این تیم را سریع وارد ریل کنیم. از تمامی رسانه‌ها خواهش می‌کنم توقع را از تیم ذوب آهن بالا نبرید. ما یک تساوی بیرون از خانه گرفتیم. پیکان یکی از بهترین تیم‌هاست. همین هفته گذشته یک امتیاز از آلومینیوم اراک گرفتند. امیدوارم واقعی با ذوب آهن برخورد شود و من مطمئنم تیم ما کار خودش را انجام خواهد داد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار