خط دفاع استقلال بوی گل می‌دهد!

مدافعان استقلال با یازده گل سهم ویژه‌ای در گلزنی‌های استقلال داشته‌اند.

به گزارش جهان مانا ، استقلال نیم فصل را با 23 گل زده به پایان رساند و نکته جالب حضور پررنگ مدافعان این تیم در گلزنی و پیروزی‌های این تیم است، کوین یامگا، آرمین سهرابیان، محمد مرادمند، ایمان سلیمی، جلالی و حردانی بازیکنانی از خط دفاع استقلال هستند که مجموعا 11 گل برای استقلال به ثمر رساندند.

کوین یامگا به همراه مهرداد محمدی با 4 گل برترین گلزن استقلال هستند و پس از آن آرمین سهرابیان به همراه آرمان رمضانی با 3 گل در رتبه بعدی حضور دارند، باقی گل‌های استقلال توسط 8 بازیکن به ثمر رسیده و یک گل هم توسط میثم تیموری مدافع مس رفسنجان وارد دروازه خودی شده است.

برنامه ویژه جواد نکونام برای استفاده از ضربات آزاد باعث شد که مدافعان این تیم حضور پررنگی در لیست گلزنان استقلال داشته باشند، از بین مدافعان مرکزی استقلال فقط روزبه چشمی در نیم فصل موفق به گلزنی نشد، سهرابیان، مرادمند و سلیمی مجموعا 5 گل برای استقلال به ثمر رساندند، از سوی دیگر فول بک‌های استقلال کوین یامگا، جلالی و حردانی با 6 گل آمار خوبی به جای گذاشته‌اند.

جواد نکونام - کوین یامگا

با این حساب مدافعان استقلال نیمی از گل‌های استقلال را به ثمر رسانده‌اند و دو خط هافبک و حمله استقلال هم به اندازه آنها گلزنی کرده‌اند.

جدول گلزنان استقلال به شرح زیر است:

کوین یامگا و مهرداد محمدی 4 گل

آرمین سهرابیان و آرمان رمضانی 3 گل

ایمان سلیمی، محمد مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، امیر ارسلان مطهری، پیمان بابایی و گوستاوو بلانکو 1 گل

 

منبع: ورزش3
دیدگاه