ابعاد جدید یک پرونده در استقلال

ماجرای شکایت بازیکن خارجی استقلال ابعاد جدیدتری پیدا کرد.

پس از انتشار نامه باشگاه استقلال در خصوص شکایت از دو عضو این باشگاه پیرامون مساله پاک شدن ایمیل‌های اخطار عزیزبک آمانوف، حرف و حدیث‌های مختلفی مطرح شد.

با وجود اینکه به نظر می‌رسد شکایتنامه استقلال با تایید حجت کریمی سرپرست وقت باشگاه تقدیم دادستان تهران شده اما او  از این موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کند.

حجت کریمی در این مورد گفت: امضای پای این نامه امضای من نیست و نمی‌دانم چه کسی آن را امضا کرده است.

وی در مورد اینکه چه کسی این نامه را از طرف او امضا کرده و حتی گفته می‌شود ممکن است علی امیری معاون وقت باشگاه به جای او نامه را امضا کرده باشد، عنوان کرد: من از این ماجرا اطلاع ندارم و کسی از طرف من امضا نکرده است. نمی‌دانم امضای چه کسی است اما امضای من نیست.

به این ترتیب ماجرای پرونده آمانوف اکنون ابعاد جدیدتری پیدا کرده و ابهامات این ماجرا بیشتر می‌شوند. در خصوص این شکایتنامه لازم است که نهادهای مربوطه بررسی ویژه‌تری داشته باشند تا مشخص شود فرد یا افرادی که با سربرگ و نام سرپرست باشگاه دست به این اقدام زده‌اند چه هدفی داشته‌اند.

البته اصل ماجرا که همان دستکاری اطلاعات است و باشگاه استقلال نیز بر آن تاکید دارد، موضوع دیگری است که باید در جای خود بیشتر به آن پرداخته شود اما در مجموع تنظیم نامه برای دادگاه با نام سرپرست باشگاه و امضای نامشخص، مساله دیگریست که ابعاد جدیدتری به این پرونده می‌دهد.

 

منبع: فارس
دیدگاه